Helpdesk

De Faam Helpdesk denkt graag met je mee

Wat zijn op korte termijn de risico’s voor mijn assets en mijn organisatie? Welk onderhoud kan ik eventueel uitstellen? Hoe garandeer ik de prestaties van mijn assets?

Grip krijgen op je toekomst: dat doen we sámen. Daarom kun je elke werkdag terecht bij onze helpdesk met deze en al je andere vragen op het gebied van assetmanagement en aanverwante disciplines.

De helpdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar.

Van 9.00 uur tot 11.00 uur en van 14.00 uur tot 16.00 uur.

We hebben met onze klanten al gesproken over vragen als:

  • Wat zijn de risico’s op korte termijn voor mijn assets en organisatie?
  • Welk onderhoud kan ik uitstellen? 
  • Hoe garandeer ik mijn assetprestaties?

We hebben ervaren dat de beantwoording van deze vragen prima kan met de moderne communicatiemiddelen. Daarom gaan we deze hulp nu aanbieden voor een breder publiek: we openen de ‘Faam Asset Management Helpdesk’! Aanvullend gaan we de gestelde vragen aan de helpdesk online delen middels video’s.

Wij dagen onze opdrachtgevers en ons netwerk uit om vragen op ons af te vuren zodat we samen kunnen nadenken over antwoorden en oplossingen! Zo helpen we je graag met extra ‘grip op jouw toekomst’!