Faam bestaat 5 jaar!
1 november 2017 was een mooie dag voor Faam: we bestonden 5 jaar! Op zo’n moment sta je even stil bij wat we hebben bereikt. Begonnen met 1 consultant en inmiddels werken we dagelijks met ruim 10 mensen aan Faam.
Begonnen bij 1 klant en afgelopen jaren voor zo’n 20 verschillende opdrachtgevers mogen werken. En daarbij aan ruim 100 verschillende projecten een bijdrage geleverd: van een ad-hoc spoedklus van een paar dagen tot een langdurige ondersteuning op een contract.
Ook onze kennis heeft zich ontwikkeld. Vanuit het werken met goede en ervaren individuen is het ons steeds meer gelukt om in projecten te werken met een team. Hierdoor combineren we kennis en ontstaan betere oplossingen. Goed voor onze klanten en het geeft ons als team extra energie. Tijdens interne kennissessies bespreken we actuele thema’s met elkaar en bedenken wat Faam kan doen om hier een bijdrage aan te leveren. Onze ‘gereedschapskoffer’ wordt hierdoor steeds beter gevuld.
Inmiddels ligt het plan met de doorkijk voor de komende 5 jaar klaar. We zien een markt die enorm in beweging is. De vraag naar ‘bewust omgaan met assets’ neemt toe, terwijl er schaarste is in mensen die hier ervaring in hebben. We zien dat er volop ruimte in de markt is voor Faam. Maar we zullen onszelf ook moeten blijven ontwikkelen. Elke keer weer een stap vooruit denken. Onze klanten verrassen met oplossingen waar ze echt iets mee kunnen.
Waar staan we over 5 jaar? We weten het niet precies. We zijn gegroeid en we zullen nog steeds actief zijn in de wereld van ‘assetmanagement’, dat vinden we namelijk een erg leuk vak. De manier waarop we onderhoud bepalen en analyseren heeft een sterke groei doorgemaakt. IT neemt een prominente plaats in binnen onze wereld van ‘onderhoud’. Wij gaan daarin mee. En ons team is nog steeds een hecht team. Faam is een bedrijf waar de lat hoog ligt, we onszelf continu uitdagen en verbeteren, maar vooral een werkomgeving waar je plezier beleeft. En met een sterk team als basis, helpen we onze klanten echt vooruit!